The WeStocklots way
De drie heren van WeStocklots hebben een missie en zijn daarmee aardig op weg. Hun andere denkwijze en moderne online aanpak, doen de markt op zijn grondvesten schudden. De wens was om hun producten en deals onder te brengen op een e-commerce platform, waar ze op een duidelijke en fijne manier hun handel kunnen presenteren aan (potentiële) opkopers. Uiteraard op een wijze zoals alleen WeStocklots dat kan: met een knipoog, grapje en een berg plezier.
Nieuwsgierigheid opwekken
Eén van de features die in de webshop zit, is het verschil in wel of niet ingelogd zijn. Een geregistreerde klant kan zien welke prijs een product heeft en hoeveel stuks er beschikbaar zijn. Een bezoeker die níet ingelogd is krijgt deze informatie niet. Hierdoor proberen we in te spelen op de natuurlijke nieuwsgierigheid van de mens.
Een persoonlijke benadering
Bij WeStocklots ben je een knappe als het je lukt zaken te doen of contact te hebben zonder enige persoonlijke touch. Dat mag dus in de webshop zeker niet ontbreken. Een ingelogde klant wordt aangesproken bij naam, krijgt passende aanbevelingen én wordt op geheel eigen wijze benaderd. Zelfs met de befaamde handdruk als icoontje! We bet you’ll like it ;)
Een boodschap die indruk maakt op hoge snelheid
De boodschap van WeStocklots is ‘Changing the world of Branded Overstocks’. Een boodschap die blijft hangen en een missie die ervoor zorgt dat dit pijlsnel wordt waargemaakt. Daar zijn we van overtuigd. Inmiddels staat deze gedurfde uitspraak levensgroot op hun vrachtwagens. Daar kan niemand meer omheen.