We are into ventilation
Waar we vaak starten met kernwaarden, had Interduct al wat voorwerk gedaan. Op basis van de teamgeboden en het ‘Interduct huis’ gingen we aan de slag voor een bedrijfsnaam en de daarbij gewenste uitstraling. We zochten iets dat een knipoog heeft naar ventilatie en internationaal kan werken inclusief de bijbehorende domeinnamen. En zo presenteerden we de nieuwe naam: Intovent’.
Fris logo voor fris bedrijf
Duurzaam, gezond en comfortabel waren de kernwoorden waarmee we mochten gaan werken aan een logo. Binnen die kaders kozen we voor frisse en heldere kleuren, open vormen, vriendelijke rondingen én een kleine hint naar de vorm van een filter of ventilatorblad. Een evenwichtig logo met sprekende huisstijl is het resultaat dat inmiddels mag pronken op onder andere bedrijfskleding, bussen, weerstations én de webshop natuurlijk!
Webshop met producten én diensten
Met de blauwdruk van de webshop konden we meteen van start. Aangezien alles nog nieuw was, werd er veel besproken. Van hoe een bezoeker zowel producten als diensten kan bestellen tot aan orderafhandeling en alle te leggen koppelingen. Zo halen we bijvoorbeeld alle productinformatie uit PIM-systeem Skwirrel en wordt de inhoud van een order verspreid onder de subbedrijven van Interduct, zodat producten worden geleverd en diensten ingepland kunnen worden. Intovent is klaar voor een vliegende start en nog veel meer klaar voor verdere groei.