Ochtendblauw

Echt een steentje bijdragen aan een waardige eindplek voor iemands dierbare. Dat is wat Ochtendblauw doet. Onze bijdrage aan hun missie is de nieuwe naam, rebranding en webshop inclusief fotografie en tekst.

Het eerste licht na het donker

Met het aanbieden van unieke en gepersonaliseerde urnen, zorgt Ochtendblauw voor een specialistisch en nieuw aanbod voor nabestaanden die op zoek zijn naar iets anders dan de standaard. Online, maar ook zeker offline. Wanneer het grote verdriet langzaam plaatsmaakt voor rust, ga je naar Ochtendblauw. Het eerste licht na het donker. Het logo kan precies zijn wat je op dat moment nodig hebt. Een hart, warme knuffel of oneindigheid. De zachte en rustgevende kleuren in een verloop representeren letterlijk het licht na een donkere periode van rouw. De rebranding legt de nadruk op het licht en geeft met de rondingen een gevoel van warmte af.

Ochtendblauw poster
webshop ochtendblauw

Vriendelijke webshop met mogelijkheid tot gepersonaliseerde producten

Ochtendblauw is er speciaal voor mensen met verdriet die benieuwd zijn naar unieke opties. Voor de mensen die het heft in eigen hand willen nemen en geen genoegen nemen met de standaard. De webshop sluit aan bij het persoonlijke karakter van Ochtendblauw. Zo is vrijwel iedere urn te personaliseren. Daarnaast biedt het grote en diverse assortiment urnen en toebehoren voor ieder wat wils. Alles is overzichtelijk onderverdeeld in categorie├źn en goed voorzien van informatie. Naast alle productinformatie en laagdrempelige manier om via diverse artikelen aan meer informatie te komen, mag je ook altijd contact opnemen. Zelfs een afspraak in de showroom wordt met liefde voor je ingepland.

huisstijl ochtendblauw
signing ochtendblauw

Doorpakken met online marketing

Om de bezoeker naar de website te trekken zijn we gestart met een zoekwoordenonderzoek en het aanmaken van de productfeed. Hierna werden de tekst en shopping campagnes gelanceerd en geoptimaliseerd. Daarnaast hebben we ingezet op de naamsbekendheid, omdat de naam Ochtendblauw nieuw is in de markt. Met een uitgebreide display bannercampagne werd Ochtendblauw zichtbaar voor de doelgroep op websites als NU.nl, Buienradar en Marktplaats. Met retargeting volgenden we bezoekers aan de website nog een maand, omdat heeft uitgewezen dat de klantreis van een aankoop een vergelijkbare periode kan duren. Op naar een flinke groei!

Team

Zij weten alles van Ochtendblauw

Kennismaken

Sparren over wat dan ook? Wij zijn benieuwd.