De uitdaging
De vraag was hoe Saes deze acties effectief onder de aandacht konden brengen. Iedere actie mocht ook maar kort lopen, zodat het fruit nog vers was wanneer je het kwam halen. Hoe zorg je ervoor dat de boodschap aankomt en in korte tijd mensen in beweging brengt?
De oplossing
Samen ontwikkelden we de campagne "De Slimme Streken van Saes". De naam speelt met het lokale, slimme karakter van Saes. Voor de visuele identiteit creƫerden we een frisse, toegankelijke stijl die aansluit bij het imago van Saes: lokaal, vers en dichtbij de klant. We kozen voor een combinatie van speelse visuals en heldere teksten, zodat de boodschap opviel en aansloeg op sociale media.
Gedurende de hele looptijd draaiden we een doorlopende videocampagne op sociale media om "De Slimme Streken van Saes" onder de aandacht te brengen. Naast deze herkenbare branding campagne lanceerden we wekelijkse activatiecampagnes om specifieke actieproducten te promoten. De combinatie van constante zichtbaarheid en gerichte promotie zorgde ervoor dat steeds meer mensen de weg naar de markt in de hal wisten te vinden.