Gymtown

De energie en het enthousiasme spatten eraf. Gymtown neemt enkel genoegen met het beste en doet alles met passie en volle overtuiging. Komma ging de uitdaging aan om deze mindset verbaal en visueel te vangen.

Merkstrategie

De transformatie vertaalt de ware betekenis van Gymtown en benadrukt hun toewijding aan gezondheid en welzijn.

Op basis van diepgaande sessies hebben we de merkessentie van Gymtown gedefinieerd als 'Ensure Wellbeing'. Dit hogere doel geeft hen een duidelijke focus voor alles wat ze bereiken binnen hun community.

Visueel concept

We hebben een visueel concept ontwikkeld dat de energieke sfeer van Gymtown vastlegt. Oorspronkelijk geïnspireerd door een stadsplattegrond, weerspiegelt het schuine ontwerp beweging en de community vibe. De beweging is ontleend aan diverse oefeningen en benadrukt de sfeer die voelbaar is in de faciliteiten van Gymtown.

Visuele identiteit

Van online tot de aankleding in de sportschool, Gymtown's nieuwe visuele identiteit is ontworpen om te motiveren en te verbinden. Ons flexibele visuele systeem zorgt voor een naadloze ervaring op elk touchpoint. We ontwikkelden een gloednieuwe website. Deze weerspiegelt de dynamische en inclusieve aard van de community.

Kennismaken

Sparren over wat dan ook? Wij zijn benieuwd.