Waarom je als bedrijf een merk wilt zijn
Om écht op te vallen in deze veranderende wereld, moet jouw bedrijf meer zijn dan een operationele machine. Veel bedrijven groeien succesvol door een sterke focus op de dagelijkse operatie en functionele voordelen. Maar zonder gerichte merkstrategie ontstaat het beeld van je bedrijf organisch, ongestuurd. Hoewel dit soms werkt, kun je met vanuit sterke merkstrategie de juiste associaties laden die precies aansluiten op de behoeften van jouw ideale klant. Je imago ontstaat daarmee niet organisch, maar strategisch.
Wat je mag verwachten
In onze strategische sessies helpen we je allereerst om jouw ideale klant scherp voor ogen te krijgen: wie zijn ze precies en welke behoeften hebben ze? We richten ons op jouw ambitie en langetermijnvisie—waar wil jij je bedrijf de komende vijf jaar naartoe brengen? Met deze informatie in de hand analyseren we de markt en je concurrentiepositie om helder te maken waar jouw echte onderscheidend vermogen ligt. Uiteindelijk vertalen we alles naar een doordachte merkstrategie die jouw positie in de markt en de verbinding met de juiste doelgroep versterkt.
Werk aan de winkel
- Kernwaarden
- Purpose
- Ambitie
- Roadmap
- Bedrijfsnaam
- Merkarchitectuur
- Ideale klant
- Klantbehoeften
- Concurrentie
- Unieke meerwaarde
- Context en trends
- Strategie in één zin
Het volledige proces onder één dak
-
Strategie
Groeit jouw bedrijf organisch of strategisch?
-
Branding
De uitstraling van je merk kan je bedrijf maken of breken.
-
Development
Van e-commerce tot complexe automatiserings platformen.
-
Content
Eigen beeldmateriaal is het meest authentiek.
-
Marketing
Potentiële klanten komen niet vanzelf op je website terecht.