Een merk zo veelzijdig als een goede kus
Chocolade prikkelt de zintuigen en is geschikt voor alle gelegenheden; om je liefde te laten zien, om te troosten, of gewoon als je blij bent iemand te zien. Net zoals een kus. Met deze filosofie bedachten wij de naam Bonbisou, om een gezicht te geven aan een winkelketen die gevuld is met de beste kwaliteitschocolade, maar ook toegankelijk moet zijn voor iedereen. Daar hoort natuurlijk een krachtige branding bij die eer doet aan de luxe van échte Belgische chocolade, maar ook speels blijft om zo iedereen uit te nodigen om binnen te komen.
Maak kennis met Pilou
De branding is ingericht voor een prikkelende en luxueuze beleving. Het art-deco geïnspireerde woordmerk met krullerige, luxe letters wordt verrijkt met een kleurenpalet dat de zintuigen prikkelt. Om tegenwicht te bieden aan deze luxe branding ontwikkelden we Pilou, een klein kwajongens-meisje dat het merk toegankelijk maakt voor iedereen. Door felrode en grappige elementen van Pilou te combineren met de zachte kleuren van de rest van de branding, onstaat een interessant totaalbeeld waardoor de chocolade van Bonbisou iets van iedereen wordt.