ABC werkbladen

ABC Werkbladen is een start-up gespecialiseerd in werkbladen op maat. Ze wilden de kansen die de digitale wereld hen biedt ten volle benutten. Een uitdaging die wij natuurlijk met beide handen aangrijpen. Met succes!

abc marketing

Meer offerte aanvragen voor ABC Werkbladen

ABC Werkbladen is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige werkbladen. Naast leveren bieden ze ook het inmeten en plaatsen van de werkbladen aan. Het bedrijf onderscheidt zich doordat klanten de prijs eenvoudig online kunnen bereken door een prijscalculator. Deze calculator maakt hun efficiente werkwijze mogelijk, waardoor de werkbladen tegen een aantrekkelijke prijs kunnen worden aangeboden. Ondanks de beloftevolle start, zagen ze ruimte om meer offerte aanvragen binnen te krijgen. Om dat voor elkaar te krijgen, schakelden ze de expertise van Komma in. 

abc huisstijl

Sterke marketingstrategie voor extra bezoekers

Om de verkoop te stimuleren, begonnen we met het implementeren van een gerichte online marketingstrategie. Het doel was om een breed publiek aan te spreken en de naamsbekendheid te verhogen. Dit hebben we gedaan door goed opgebouwde tekst en display campagnes in Google ads en social ads.

De bezoekersstroom naar de website nam hierdoor verder toe, waardoor we door middel van gedragsanalyse de bezoeker steeds beter leerde kennen. We brachten de belangrijkste pijnpunten in kaart en gingen aan de slag met conversie optimalisatie. Acties als het strategisch plaatsen van call-to-action knoppen, het verbeteren van de paginasnelheid en het stroomlijnen van het aankoopproces werden met succes doorgevoerd.

Om visueel het verschil te maken met de concurrentie, werd ook de huisstijl door ons aangepakt. Met de nieuwe identiteit creërt ABC Werkbladen een sterker merk en straalt het vertrouwen uit. 

abc conversie optimalisatie

Indrukwekkende resultaten

Deze strategie levert indrukwekkende resultaten op. Dankzij onze gerichte online marketinginspanningen, nam het aantal aanvragen voor een ABC Werkbladen enorm toe. 320% meer doelen op jaarbasis werden behaald door de campagnes en de website optimalisaties. Voor iedere euro die in online marketing geinvesteerd werd, kwam maar liefst 7 euro terug.

De nieuwe huisstijl zorgt verder voor een betere online herkenbaarheid, waardoor ABC Werkbladen een merk is geworden wat klanten vertrouwen. Het versterkt niet alleen de positie in de markt, maar maakt ook de weg vrij voor verdere groei in de toekomst.

Cijfers

DE CIJFERS VAN 2023

1.000.000+ Vertoningen

25.000+ Kliks

1000+ Offerte aanvragen

Team

Zij weten alles van dit project

Kennismaken

Sparren over wat dan ook? Wij zijn benieuwd.

Neem contact op