KOMMA
#KOMMAAROP
Volg ons

Search

TEMM & TUIN

TEMM & TUIN – Case

Projectmanagement, merkpositionering & -profilering, doelgroep bepaling, Pay-off, fotografie, teksten voor website en alle uitingen

TEMM & TUIN is geboren in 2017. Een jonge onderneming, bestaande uit twee broers. In Nijkerk en omgeving waren zij niet het eerste hoveniersbedrijf, waarmee ze een opvallende marktpositie moesten winnen om deel uit te maken van de pool erkende hoveniers.

Daarom ging KOMMA met ze op zoek naar de eigenheid van beide mannen en hun kersverse bedrijf. Als oprichters van het bedrijf bepalen Jan & Herman de identiteit van het bedrijf. En die is dienst overstijgend. Door een scherpe doelgroep bepaling en heel opvallende profileringsstrategie is TEMM & TUIN erin geslaagd in zeer korte tijd hoog te scoren op naamsbekendheid in Nijkerk en omstreken. Door de hele communicatiestrategie te baseren op de eigenheid van de mannen, hoeft het hoveniersbedrijf niet naar klanten te jagen.

TEMM & TUIN is in korte tijd een merk geworden waar klanten bij willen horen.

Voor dit jonge, sterke en eigenzinnige merk werkt KOMMA op projectbasis. Wij monitoren de strategie en ontwikkelen voor diverse campagnes de fotografie en teksten. Op vaste basis is Giraphic Design aangehaakt voor het ontwikkelen van de huisstijl, website en de vormgeving van campagne materiaal. KOMMA stuurt in opdracht van TEMM & TUIN externe partijen aan voor onder andere de opvallende bedrijfsvideo, online marketing en social-media campagnes.